MARIONS

Igår var vi på afterwork, vi bowlade på Marions Gastro Diner!
Var tvungen att fota jukeboxen hehe, nice!
Vi drack lite cider / öl innan när vi väntade på att alla skulle komma :)

Här har ni världens sämsta kvalité på mobilbilder.. men ni ser lite av vad jag gjorde igår! Vi var ett gäng från jobbet + några andra som bowlade på Marions Gastro Diner! Rekommenderas! Det var fräscht, trevligt & var riktigt sugen på deras hamburgare och deras milkshakes! Får gå dit snart igen!

Annars händer inte så mycket, vi har bokat resa (berättar mer om det när det närmar sig), jag jobbar, tränar, ska hälsa på i Lidköping imorgon.. hehe en vanlig vecka (känns som att jag alltid sitter på det där tåget, har till också med fått Grå nivå på mitt SJ Prio - bonuskort, haha då är det illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0