UTGÅNG / FREDAG

I fredas var vi och kollade på ett band som spelade ute, de var jätteduktiga!
Me and A
Vi var på Sollis, fråga mig inte vad vi gör här

Hur är det med er? Jag är riktigt seg. Det hände något i fredas efter den här utekvällen påväg hem - JO mina Acne Track som var omsulade lät lite konstigt tyckte jag. Undra varför? Jo för att de den ena "omklackningen" hade gått av. Gissa om jag blev ledsen? Bestämde mig för att gå till NK direkt efter jobbet idag (där jag sulade om dem) och de fixade dem direkt! Killen rev bort hela sulan hur lätt som helst och sa att det var en av deras praktikanter som klistrat fast den och att hans klister-skills inte var de bästa. Herregud, där kunde han förstört mina skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0