BACK AGAIN

Hämtade ut detta på ICA idag. Tjejen i posten log när jag sa att jag hade 3 paket att hämta så jag var tvungen att säga att jag hade varit bortrest! Haha. Glossybox kom idag, den ska ni få se! Samt två paket från Nelly.se ett från det jag valde på Nelly High Heels Party och ett som jag beställde förra veckan! Spännande va!

Annars så har jag varit hemma i Lidköping under helgen. Jag har bland annat umgåtts med familjen, A och tagit körlektioner! Nice va? Ne nu är klockan mycket, skulle sovit för tjugo minuter sedan. Bloggen har tyvärr fått hamna i andra hand nu när jag haft annat att fixa. Återkommer i alla fall imorgon med Glossyboxen! Hörs!

Kommentarer
Postat av: AlexNordiz

Hejsan !



Fin blogg du har :)

Kolla min med ;)

2012-04-05 @ 17:35:42
URL: http://www.Nattstad.se/AlexNordiz
Postat av: Ayla

Tack! Det ska jag göra :)

2012-04-10 @ 10:52:26
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0