JACKETS

Jag har ju även inhandlat en ny röd skinnjacka från Jofama! Ni minns att jag beställde den på Members?


Säg förresten till om ni vill ha en invite till Members.com så skickar jag en, skriv bara er mail i kommentaren! Då går det snabbare och är lättare att bli medlem på sidan! De har supererbjudanden hela tiden! Min jacka finns bland annat på Nelly.se och där kostar den 3149 kr - så BLI medlemmar!

För övrigt, ni vet när man har mycket av ett plagg, t ex många jeans, många tröjor, eller kanske många väskor? Jag har jättemånga jackor! Kanske ska göra ett inlägg med alla? Haha..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad kul att få se denna på! Var sjukt mycket snyggare på dig än på bild. Kan du ha den nu då? Lite varmare ute igen även hos er i sthlm?

2012-02-15 @ 15:21:21
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: Ayla

Rebecca: Ja jag gillar den! Nej absoult inte, det är freezing haha. Idag var det typ snöstorm :( kommer nog kunna ha den så fort snön är borta och vi ligger på några plusgrader! Haha

2012-02-15 @ 22:17:12
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0