FRIDAY!

Kavaj från Zara som jag är jäkligt sugen på, lite Chanel-inspirerad med lite nitar på ärmarna och fickorna bland annat. Har spanat in den 2 gånger nu och den är jättefin. Den kostar dock 1 159 kr vilket inte känns motiverat att köpa när jag igår beställde klackarna från Marni at H&M för 999 kr. Finns den kvar i slutet av månaden i min strl slår jag till, annars kommer jag övertstiga min shoppingbudget den här månaden hahaha.. t-shirten jag har på mig på bilden är den pastell-lila som jag köpte för ett tag sedan på Zara.

Btw just nu sitter jag på tåget till Lidköping. Är framme om några timmar. Har ätit en baguette från Upper Crust (tar alltid The Italian, smaka på den!) och en Ramlösa Smultron, supergod!

Kommentarer
Postat av: azra

ha en trevlig helg hemma!



puss

2012-03-09 @ 21:12:57
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0