ME N THE CATS

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Well, jag vill inte verka som någon catlady här men det fanns så många söta katter i Side! De två som vi såg varje dag var den stora, feta orangea katten som la sig på rygg så fort man nuddade den för att den ville bli klappad på magen. Den kunde knappt röra sig 2 meter, sedan fick den sätta sig en liten stund. Den andra katten som vi såg varje dag var den gråa katten som ni ser längst ned, så fin var den.. de andra träffade vi bara på en gång var dock.. hehe samt många fler när vi inte hade kameran med oss.. men jag var i alla fall tvungen att visa er alla söta katter i ett inlägg..! Hope you like!

Kommentarer
Postat av: lilla S

Ååh, de var ju verkligen helt fantastiska! Jag för min del är en riktig cat lady ;)

Svar: Ja ellerhur, så mysiga!
aayla.blogg.se

2012-09-28 @ 14:39:43
URL: http://fruktklister.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0