MÅNDAG.. TISDAG MENAR JAG

 
Fullt upp hela dagen.. jobb från 07.45 till 17.00 och sedan direkt till polisstationen för att beställa ett nytt pass. Hemma efter 19.00 och en del fix hemma. Men det är en ny dag imorgon och nu måste jag lägga mig. Ovan ser ni ett ljus från Voluspa som luktar underbart, jag köpte ett litet eftersom jag inte var säker på vilken doft jag ville köpa men ska nog inhandla några stora ljus snart.. doftar verkligen lyxigt! Bilden tog jag för övrigt igår när jag fotade lite detaljer här hemma som jag snart tänkte lägga upp, det har varit efterfrågat med bilder från vår lägenhet och imorgon kommer ett litet smakprov.
 
Ne nu ska jag sova så godnatt så hörs vi imorgon kära ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0