NEW IN

Camouflagescarf från Lindex och mönstrad scarf från H&M
Byxor, linne och klänning från H&M 
Gummistövlar från Hunter
 
Jag tog tag i saken och fotade lite grejer jag köpt den senaste tiden men inte visat. Det har ju varit rätt så kallt trots att solen varit framme så har inte kunnat använda mina två snygga scarves ännu men är supernöjd med dem. Jag har alltid tyckt att det varit svårt att hitta snygga scarves och halsdukar i butikerna tidigare men nu är sortimentet riktigt bra där ute hehe. Beställningen från H&M ser ni ovan. Byxorna som jag skulle byta till en storlek mindre är SLUT, typiskt. Har tittat i alla butiker jag varit i men just min storlek har varit slut överallt men jag har bestämt mig att använda dem med bälte istället, det funkar. Den stickade klänningen är underbar och det blå linnet har en riktigt härlig färg och blir snygg i Thailand! 

Gummistövlarna från Hunter köpte jag för ett tag sedan och det har det ju inte regnat en enda gång.. haha men de är skitsnygga - det är dock lite dammiga från allt byggdamm, just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0