HUNKYDORY A/W 2013

Några av mina favoritlooks från Hunkydorys A/W 2013 kollektion, bilderna kommer härifrån och är fotade av Kristian Löveborg
 
Jag har spanat in mina favoriter från modeveckan hittils och sett några riktigt fina plagg - cravings! Jag vet inte hur jag ska lyckas hålla i plånboken när hösten komer. Den kollektion som jag fallit för mest hittils är Hunkydory A/W 2013. Jag säger bara: ge mig alla deras byxor! Älskar hur de har snygga detaljer på byxorna. Byxor är verkligen ett bortglömt plagg där många endast tillverkar enfärgat och utan detaljer. Hunkydory är riktigt bra på annorlunda material, sömmar och detaljer.
 
Nu ska jag fortsätta kolla lite till och sen blir det ett nytt avsnitt av Revenge som är min absoulta favoritserie just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0