21.25

Hej på er. Jag hann ju inte skriva igår eller i förrgår, höll på att däcka i soffan 22.20 ha ha. Då vet man att man är trött. A däckade dock medan jag gjorde mig iordning för läggdags.
 
Igår tog vi vaccin, för om ca en månad befinner vi oss i Thailand! Hur mycket tror ni att jag ser fram emot det? Nästa vecka bär det dessutom av till Lidköping för lite välförtjänt ledighet.. 
 
Nu ska jag försöka fota skorna, har nog bestämt mig för att inte behålla skinnjackan.. eller jag vet inte.. eh vi får se vad jag bestämmer mig för imorgon. Paketet från H&M har också kommit. Älskade allt men byxorna var lite stora så jag måste byta dem till en mindre storlek (!!) när hände det sist liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0