TYPISKT..

 
Ha ha, dagen efter att jag beställde sportbyxorna från DOM kom de ett supererbjudande på members.com där man kunde köpa dem till halva priset. De gula byxorna fanns dock inte där men jag kunde inte låta bli att även slå till på de rosa nu när de var så billiga, he he. Om ni inte är medlemmar på members.com kan ni skriva en kommentar i detta inlägg eller höra av er så skickar jag en invite till er, behöver er mailadress i så fall. Just nu har de även kampanj på bland annat Nike, Tiger Jeans och Sonia Rykiel.
 
Mycket reklam för Members men jag får inget för detta, rekommenderar dem verkligen för att jag tycker att de är bra och har bra kampanjer. Har handlat hos dem flera gånger och ibland tar det lite längre tid att få grejerna än från andra webshopar men det tycker jag att det är värt om man får en bra deal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0