HELLO THERE

Jag och min fina kusin Anela på vår kusins Dinos 18-årsfest för några veckor sedan!
 
Jobb, träning, fix med lägenheten, umgås med A och vänner.. tiden bara försvinner och går så sjukt snabbt. Trodde att våren hade kommit och slutade med vantar och bytte till en kallare jacka så nu fryser jag häcken av mig hemma + supertorra händer pga vantarna. Så kul är det.. ikväll har jag i alla fall haft en kompis över på fika vilket var väldigt trevligt.. nu ska jag försöka titta ikapp lite How I met your mother som jag inte har kollat på sedan i somras. Imorgon kommer förhoppningsvis min Noni Juice som jag fått tips av min vän Agnesa att den ska vara bra.. återkommer om den! Nu kör vi träning + äta bra fram till sommaren, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0