MELODIFESTIVALEN

Arenan i Melodifestivalfärgerna - varför är inte Eurovision här också? VARFÖR?
Lejla och jag, jag ser konstig ut men bortse från det he he
Sean Banans uppträdande hehe
Green Room..  snarare Blue Room men.. 
 
 
Jag och Lejla var på Melodifestivalen i helgen, Lejla hejade såklart på Anton Ewald (som alla andra 15-åriga tjejer) och vi satt högt upp på läktaren så bortse från att mina mobilbilder inte är de bästa, vi satt dock nära scenen fast uppifrån så vi såg alla saker som hände runt om. Lite kul upplevelse eftersom det händer så mycket som ni inte får se i TV! Även om vi inte hejade på Robin så tycker jag att han var en värdig vinnare. Endast Robins, Antons och Sean Banans uppträdande lyfte publiken och kändes i arean så någon av dem hade jag kunnat se som vinnare - även om Sean Banans låt inte tilltalar mig men.. alla barn went crazy! Haha..
 
BTW hur tänkte man när man inte införde bra kollektivtrafik till arenan? Värdelöst alltså.. hoppas S får igenom sin idé med tunnelbanan som ska gå till Arenan.. det behövs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0