SEMESTER

Idag har jag semester och börjar jobba den 2 april, hur härligt? Jag tog ledigt fyra dagar den här veckan och är just nu i Lidköping. Jag ska passa på och köra bil med pappa och med körskolan, måste ta det där körkortet någon gång (har lite ångest kring detta haha)
 
Tänkte även gå en sväng på stan.. jag lämnade förresten tillbaka skinnjackan från Zara. Den kändes inte 100% och eftersom den inte var superbillig tänkte jag att pengarna kanske kommer till bättre användning om jag köper något annat eller en annan skinnjacka. Annars är jag nöjd med både paketet från H&M (förutom stroleken på byxorna) och skorna från Zara. Jag åkte ju dock hemifrån utan att fota dem, men de ser ut som på bilden nedan som jag tagit från hemsidan.
 
Bild: zara.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0