SHOPPAT

Sprang in på Sephora när jag var inne i city och fick med mig en illuminator från Nars i färgen "orgasm" som jag kollat tidigare. Nu fick jag väldigt många bra tips av en som arbetade där. Alltid så bra service. Köpte även en mörkblå tjock eyeliner i pennform - är inte världens bästa på att applicera flytande eyeliner så jag kör på dessa. Fick även hem en jättebra eyeliner i svart färg i min näst senaste Glossybox och den fungerar väldigt bra.
 
Handkrämen fick jag faktiskt gratis - Sephora har så att om man registrerar sig hos dem i butiken så får man hem lite erbjudanden på mailen men också en present när man fyller år. Jag fick inget när jag fyllde år senast och då fick jag reda på att jag skulle ha fått ett mail som aldrig kom. Så när vi var i Hvar får jag ett mail om att jag hade 1 vecka på mig att hämta presenten och att mailet inte kommit tidigare pga tekniska fel - men då hann jag ju självklart inte. Så nu när jag var inne så nämnde jag det och de var så gulliga så jag fick en handkräm som present! Hur bra som helst nu när det börjar bli kyligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0