2014.07.03

Stickad tröja och t-shirt från Ivyrevel som kommit nu i veckan. Har passat på att unna mig lite plagg på Ivyrevels rea. Klickade hem dem direkt när jag såg att rean kickat igång. Är supernöjd med båda plaggen, den stickade tröjan var slut i S så jag tog M och den passade bra, lite stor i ärmarna men det fungerar tycker jag eftersom de är hålstickade. T-shirten tog jag i strl S och den passade perfekt, lite mer loose och inte helt åtsittande eftersom den är sån i modellen.
 
Två bra reaköp helt enkelt. Bra jobbat Kenza! Det är inte lätt att starta ett klädmärke även om man är stor bloggare, kollektionerna har gått från att, enligt mig, vara anpassade till yngre tjejer till att passa ett bredare åldersspann vilket jag tror blir en hit för Ivyrevel - om de fortsätter med samma koncept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0