HELGEN

 
Igår kväll på Berns
 
I fredags åkte vi till Västerås och hälsade på släktingar till A. Vi kom hem igår och en kompis kom över en sväng och vi begav oss ut på stan lite oplanerat. Först träffade vi spontant på några på East och gick in där, därefter hamnade vi på Nalen, någon bar jag inte vart på tidigare? Vi var där en kort stund och sedan blev det Berns. Bra kväll! På något sätt blir det alltid roligt när man inte planerar för mycket.
 
Idag har jag tagit det lugnt, promenerat en sväng med en kompis, umgåtts lite hos oss. Börjar bli mörkt och kallt och min förkylning som jag nu har dragits med i två veckor har blivit värre. Snart är det verkligen vinter på riktigt! Drack till och med glögg och åt pepparkaka i fredags.
 
Hoppas ni har haft en bra helg, vad har ni hittat på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0