Gaaaaaaah


Jag har pysslat lite med bloggen & får ingen ordning på vissa grejer. Sen har jag bara varit seg idag, hela dagen springer ju verkligen bara iväg! Jag kan inte låta bli att undra när Grey's Anatomy släpper nya avsnitt (i USA alltså). Känns tråkigt att bara kolla på gamla som jag såg för så länge sen. Ehh.. någon som vet när de släpps? Kan tänka mig att de inte har någon tid att spela in det när Izzie mer känd som Katherine Heigl spelat in massor med nya filmer & det ryktas om att hon ska lägga (tv)karriären på hyllan då hon vill skaffa (fem-sex) barn med den maken. Även McDreamy (Patrick Dempsey) är ju upptagen med sitt modellande.. huuur skall detta gååå...

image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0