The List

KAN INTE SOVA! Klockan är över halv två & jag ska upp klockan 08! Vad är det med mig? Jag ska nog börja träna hårt så fort jag kan så jag blir trött när kvällen kommer, eller vad tror ni? Här är en lista i alla fall.. hoppas jag kan somna efter..

Namn: Ajla Mehinovic
Piercingar: I öronen om det räknas?
Tatueringar: Nej & vill inte ha
Längd: 1.70
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brun
Är du kär i någon: Adis hihi <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: I en större lägenhet!
Tänker du på självmord: ÖÖH nej
Tycker andra att du är attraktiv: Det beror väl på vem du frågar ;)
Vilket shampoo använder du: Toni&Guy Moisture Injection
Vilken parfym använder du: Escada Magnetism
Vad är du rädd för:  Att jag inte kan åka på semester i sommar!
Gillar du att tvätta: Hehe det kan va roligt att sitta & fixa med tvätten när man har för mycket plugg, då känner man sig ändå duktig.. haha..

Senaste. .

Film du köpte: Någon romantisk tragedi.. typ Tristan & Isolde tror jag det var..
Låten du lyssnade på: Snoop Dogg Feat. Robyn - Sexual Eruption ( Remix) - så skön

Låten du hade på hjärnan: Uniiibeet sha lala lalaa.. hahahah
Låten du laddade ner: Hmm vet inte
Personen du ringde: Adis
Tv program du tittade på: How I met your mother haha
Personen du tänkte på: Mamma, måste ringa henne ang imorgon


Favorit. .

Mat:
Jag vet inte jag tycker om mycket mat just nu har jag kommit på att man kan koka ägg och ha dem på macka, det låter ju inte gott ellerhur? Men ta grovt bröd, rosta, smör, ost & ägg.. haha det funkar!
Låt: Just nu gillar jag Branislav - Belo Platno
Sak att göra: Umgås med min älskling & syssla med SSU!
Sport: Lätt! Dans det borde räknas!
Dryck: Persiko isté
Kläder: Mina svarta jeans & alla möjliga klänningar
Film: Filmer som utspelar sig flera sekler innan vi kom till
Bil: Haha säger jag fel blir Adis o-glad tror jag undviker den här frågan

Antal. .
 

Gånger du varit kär:
 Aldrig på riktigt utom nu, så 1
Gånger ditt hjärta brustit: Det har nog aldrig brustit helt..
Hjärtan brustit på grund av dej: Hmm ingen bra idé att svara på den här va..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Oj vet inte några gånger
Ärr du har på kroppen: Ett litet på ryggen från när jag va liten & sprang runt i mörkret & jagade min kusin..

Senaste . .

Bok du läste: Årsredovisningen, eller den läser jag nu.. bläää
Personen du fick mail av: SSU mail.. haha
Personen du fick brev av: Öbo (Örebro Bostäder)
Personen du fick sms av: Una
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För 2 veckor sen
Saken du köpte: Niveas Oxygen Power ansiktsgel (tvätt)

Övrigt. .

Vad har du gjort idag:
Läst, Lagat mat, Bloggat, Segat för det mesta..
Var det kul: Nej! Förutom bloggen
Hur tidigt stiger du upp: Oj om jag måste går jag upp tidigt annars brukar det vara vid 11 (A)
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Sova

Är du seriös: För seriös ibland För oseriös ibland haha
Vad är du allergisk mot: Inget (Om man inte räknar orättvisor, Moderaterna osv..ni fattar...)
Var har du ont: Nacken, sitter för mycket här
Använder du hårspray: Om jag ska fixa håret ibland
Kan du stå på händer: Japp!
Favorit serie: Grey's & Gossip Girl (Prison Break också då!)


Salt eller socker: Socker!
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Jadå
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Hmm
Vad dansar du till: Det som har rytm & låter bra i mina öron
Stockholm är: SHOPPING haha
Göteborg är: Gött haha
Kan du sjunga: Kanske
Mer värt än guld: Alla jag älskar
Spaghetti eller makaroner: Makaroner lätt
Ett land jag helst vill besöka: Oj ta mig från vintern bara så hoppar jag på
Ska bli skoj: Göra klart min utbildning
Ska inte bli skoj: Åka tåg så många gånger eeh
Sparar till: Resa?
Väntar på: Att sova
Pålägg som gäller: Kalkon & Ost
Dagens dryck: Vatten


xoxo /A

Kommentarer
Postat av: Mia

usch ska du upp tidigt dessutom? stackare! jag hoppas att du har kommit i säng nu iaf! :)

2008-04-04 @ 03:06:27
URL: http://mendetgoringenting.blogg.se/
Postat av: Mia

usch ska du upp tidigt dessutom? stackare! jag hoppas att du har kommit i säng nu iaf! :)

2008-04-04 @ 03:06:51
URL: http://mendetgoringenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0