Duuuuuuuuuuun täääcke

Åååh vad skönt det är med duntäcken! Har legat & myst i sängen & kollat på en princessas dagbok 2. Köpte två nya duntäcken på Ikea idag, var lite orolig för vilken värmegrad jag skulle ta & vad som skulle passa eftersom det är så himla kallt i mitt rum! Jag har supermycket kläder på mig, ändå fryser jag. Det är sjukt hur mycket de sparar in på värmen i studentlägenheterna i Örebro (säkert på alla andra ställen också) SKÄRPNING!



Passade även på att köpa en underbar duschgele från Ikea (ja visst låter det sjukt) men jag gillar den (den rosa) haha. Köpte även en påse med torkade doftande blommor & annat var det i påsen också, allt luktade underbart, tänkte lägga lite i garderoben & på toaletten. Blev dock lite ledsen eftersom påslakanen jag letade efter var slut & även klädhängarna (Ikeas snygga stilrena i mörkt trä). Börjar bli tight i garderoben nu, ändå har jag inte köpt mycket höstkläder..

Nä mina vänner & söta bloggläsare nu ska jag dricka mitt örtte (min DETOX börjar imorgon) haha ska mysa ned i sängen med duntäcket nu & se lite på TV.

Höööööörs ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hihi tack :) Sov gott du med sen :D

2008-08-31 @ 23:01:27
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0