M O N A C O - Del 1

Hej, idag har min dag haft ett roligt mönster. Vaknade & gick till jobbet, kom hem, lagade mat, åt mat, diskade, somnade, vaknade & här sitter jag. Börjar 12 imorgon & slutar 16. Det är nog den värsta arbetstiden eftersom jag måste åka buss en timme innan jag börjar.. dvs tar det MINST en timme till för mig att komma hem så jag räknar med att jag är borta 6-7 timmar hemifrån på en 4 timmars arbetsdag. Inte det roligaste kanske.

Tänkte visa er mer av mina & Adis semesterbilder. Känner att jag slutat upp med bloggen alltför mycket, sen är det dags för en ny design snart också. Allt ska ändras! Tänk jag har gått från att vara den största bloggen i Örebro (Enligt bloggportalen) till att nu ligga på ca 30-35 plats. Allt detta pga dåligt engagemang - jag vet. 

Hursomhelst, så fort skolan kommer igång & SSU startar upp igen blir det inte direkt mer tid. Förresten har vi massor pågång i SSU Skaraborg till hösten, vill ni veta mer eller är intresserade kan ni maila på: [email protected].



Åter till S E M E S T E R N, jag & Adis åkte iväg en dag till Monte Carlo vilket visade sig vara en höjdare. Monaco var underbart, fullt av magisk arkitektur, fullt av människor - framförallt turister, lust jakter i alla hamnar & ett 30tal Ferraribilar.

Jag tror att bilderna säger väldigt mycket, kommer att visa Monaco del 2 imorgon eftersom vi har sååå mycket bilder därifrån. Njut.


Vi gick uppför backen i minst 30 grader värme ute, huh


Ser ni att det är samma ställe, men vi kollade till vänster den här gången


Adis pratar med mig när jag tar kort på honom, han sitter i en sten "soffa" haha


Adis tar en fin bild på mig, här ville jag bara bara ha vatten!


Tråkig rondell de har - ellerhur 8-)


Här sitter jag & längtar efter kallt vatten


Adis spanade på bilarna istället..


Men han var ju också tvungen att sätta sig så jag kunde ta kort på honom också! haha

Ne nu räcker det med bilder för ikväll/natt. Jag ska gå & lägga mig så jag är pigg till jobbet imorgon. Ni andra får stå ut tills imorgon för att se fortsättningen på Monaco-bilderna.

Ha det bra sålänge

xoxo /A

Kommentarer
Postat av: Dzejna

Super su ti slike! <3

2008-08-17 @ 22:20:41
URL: http://dzejni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0