M O N A C O - Del 2

Hej,

Har fått så fina kommentarer (dock inte så många här på bloggen) för bilderna från Monaco - det är så fint som det ser ut, haha. Så idag tänkte jag visa en fortsättning, ska även ändra min bloggdesign, någon som vill tipsa om något snyggt?



Fortsättning på bilderna från Monaco:


Älskling står vid en liten båt


Jag står vid en liten bil


Adis gillade den här


Ingen dålig utsikt


Så underbart




Jag började bli trött av värmen..


Här vill Adis åka bil, snabbt.. haha


Vi lyckades få till en rolig bild






Tröööökigt köpcenter de hade..


Vet ni vad, jag märker att det finns enormt mycket bilder från Monaco, jag får ta & ladda upp de andra en annan dag för nu börjar klockan bli mycket (som vanligt).
Imorgon ska jag bege mig mot den lilla staden Lidköping för att hälsa på familjen, Adis & massor av vänner.

Vi kanske ses?

xoxo /A

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad härligt med solsemester :) ni ser ut att ha haft kul :)

2008-08-18 @ 09:43:35
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: Robin Svanberg

Snälla säg att Adis köpte med sig den vita Lamborghinin hem? :)

2008-08-20 @ 00:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0