God mat & M2M

Har ju inte alls hunnit blogga alltförmycket den senaste tiden, har som sagt tröttnat på designen & har massor att göra! Dock hitta jag massa foton på mobilen som jag tänkt visa på bloggen. Här är en från i förrgår:
Taget i vårt "snygga" kök (det var inte min städvecka) Jag gjorde spaghetti & köttförsås med lök & morötter i, tips för er som vill få med lite mer ingredienser är att lägga i spenat också - supergott! (Nyttigt också)

Idag hände en spännande grej. Skulle hämta ett paket på posten (blivit en del sånna nu) så visade det sig att jag skulle få två paket! I det ena låg det en duschgele & ett brev från Market2member där det började såhär:

Oj oj oj.. till detta fick jag en present för att jag låg på prisplats i deras jultävling (ni vet den jag skrev om tidigare)

Här är den redan testad, haha behövde duscha efter jobbet så passade på.. den luktade supergott! Om ni gillar pepparkaks/glögg/nejlikor-lukt är den underbar! Rolig julklapp i alla fall, den kommer från Yves Rocher som man alltid får 10% hos om man handlar över M2M (dvs. om du klickar på sidan när du är inne på M2M)

Bli medlem nu & delta i deras tävlingar & byt ut dina poäng mot presentkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0