Plugga

Mitt liv består just nu endast utav plugg - ifall någon undrar varför min blogg inte uppdateras lika ofta med roliga inlägg (personligen tycker jag att den var bra ett tag men nu är den bara tråkigt - wonder why - haha) här har intresseklubben (som tar fram anteckningsblock & penna nu) en lista på vad jag ska göra den närmaste tiden:

  • Rättsfallsanalys - deadline 7 dec 24.00
  • Intervjuguide (till B-uppsatsen) - deadline så fort som möjligt
  • B-uppsats - deadline 5 jan slutfasrapport, 12 jan slutgiltig rapport
  • Opponering B-uppsats - 16 jan
  • Tenta i Juridisk Översiktskurs (hela kursen dvs. 15 hp)  - 17 jan

Jag vet inte om någon av er har en uppfattning om hur mycket det är? Jag ska samtidigt vara ordförande för SSU Skaraborg + jobba t ex i helgen & mellandagarna samt åka till Bryssel den 12-14 dec. Så då kanske ni förstår hur mycket jag har att göra just nu. Förstår ibland inte hur jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ta det lugnare nästa termin! :O Att bli utbränd vid 20 års ålder är väl inte det bästa sättet att börja sitt vuxna liv med :S Ta hand om dig! kram

2008-12-05 @ 12:08:38
URL: http://sockerbitan.blogg.se/
Postat av: Anna

Busy med andra ord! Pluggar du mer än heltid?

Är det ett roligt program som du läser?

2008-12-05 @ 23:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0