Expansion !!


Ny blogg, då den gamla legat nere ett tag dessutom har jag bestämd mig för att expandera! Inte endast kommer ni att kunna läsa om mina åsikter & funderingar kring samhället (& hur de borde styras) utan även om mitt liv, mina intressen & massor av kläder, smink & tips, förvånansvärt? En bra blandning som inte endast Blondinbella har! Jag kommer dessutom inte att ha Mufs handlingsplan liggande som grund för vad jag tycker, no offence Blondinbella jag tycker att det är coolt att så många läser din blogg...

Just Embrace it, cause you soon you won't be able to stay away from it ; )

xoxo / A

Kommentarer
Postat av: andreas

Första kommentaren :D!

2008-02-22 @ 22:12:17
URL: http://deas.ath.cx/andreas/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0