Egopics & annat

Kommit hem från jobbet som vanligt. Hade lite tråkigt så jag testade min (nya hihi) ögonskugga från Bodyshop, den är turkossilvrig & underbar, tråkigt bara att jag inte har någonstans att ha den nu, jobbar ju bara men snart så, haha.

Tog lite bilder också, här får ni se mitt badrumsskåp lite suddigt också, haha.







Btw vi hade värsta "drama" på jobbet idag, fattar inte hur folk kan vara sura på säljare när de bara gör sitt jobb & berättar hur allt ligger till, sen om man inte tål att folk ställer rutinfrågor, som "har du tappat din kamera?" när något är sönder, så får man kanske tänka om, vi måste ju veta om det har varit någon yttre påverkan.. ellerhur? Hursomhelst var det både tråkigt att det hände men också väldigt roligt men tanke på hur kunden reagerade & handlade.. det bästa var vad hon sa. "Du vet inte vem jag är" - haha det roligaste är att man kan svara såå mycket på det..

Kommentarer
Postat av: jennifer

svar: ja, men det är ju fel att låta barn komma imellan, jag tycker att alla skolor som påvärkar barns ställningstagande och religion borde försvinna så att man inte lärs in i ett visst tänkande eller beteende

2008-07-20 @ 21:33:50
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0