En fullspäckad lördag - men ändå inte

Steg upp tidigt men alldeles försent imorse dvs 08.00 (tidigt för mig eftersom jag jobbat hela dagen innan & pysslade lite med photoshop innan jag la mig igår vilket betyder att jag inte sov när jag skulle haha). Dagen på jobbet slutade strax efter 18 (då vi stänger på lördag & söndag) & sedan kom jag hem strax före 19.

Har inte gjort alls mycket efter det, njutit av att jag kan sitta ned för det mesta, har dock inte gjort någon matlåda *ångest* bara det inte blir mcdonalds som räddar mig imorgon haha.

Satt en stund med Lina nyss som introducerade mig för bloggkoll.se, hur bra sida som helst där man ser när någon uppdaterar sin blogg, så slipper man surfa in på alla bloggar & mötas av samma inlägg som man redan läst. För er som tycker att det är störade när det händer på min blogg, kan lägga till mig genom att klicka på den här (eller i marginalen):





Ne nu ska jag faktiskt sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0