Fynd & mycket annat på g

Kom till jobbet en timme innan idag, tur att jag jobbar i ett stort köpcentrum så jag kan gå runt utan att bli alltför uttråkad. Passade på att köpa ett jättegulligt linne på Cubus. Brukar inte handla där ofta men dunderpriset 30 kr gjorde linnet till en stoooor hit haha (mer än 50% rea).

Matchade lite med linnet när jag kom hem, här får ni se:


Har ju ingen bra spegel, eller fotograf för den delen, gah



Lite närmare titt



Utan jackan





Matchade med ett par gröna shorts från H&M (förra året) för att få lite färg, har ju även mitt rosettbälte från Gina som jag älskar. Linnet är så sött med knapparna i mitten tycker jag, fanns i fler färger men jag tog grå för att jag alltid tar svart & för att jag ville matcha med min gröna & blommiga jacka.. *tss*



Kom hem sent idag igen, tur att jag är ledig imorgon & att Adis kommer hit! Ska bli så kul, underbart att det är fint väder ute också - för EN gångs skull. Förresten kände typ stickningar i bröstet idag, på vänster sida & fick lite halvt panik över det. (Var på jobbet också!!!) Så efter att det höll på i över en timme ringde jag sjukvårdsrådgivningen & det sjuksköterskan drog som slutsats var att jag var överansträngd & borde vila, yeah right för det går ju när man jobbar.. hur som helst, någon som har tips på hur man kan slappna av när man har tusen saker att göra?

Kommentarer
Postat av: Libran

Haha heeello! Jag har varit i Bosnien så jag är liiiite seg med att svara men nej, det finns inte så många som älskar winnerbäck så man blir lätt att komma ihåg ;)



& linnet var verkligen ett kap, jättesött :)

2008-07-24 @ 11:34:47
URL: http://libran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0