Kvällsfika i Örebro

Kom hem vid halv tio i Örebro eftersom jag skall jobba klockan ett imorgon. Måste nästan åka en timme innan till jobbet vilket inte är så roligt men samtidigt kan jag passa på att vakna till lite hehe. Mamma skickade med rulltårta fylld med vaniljsås & bär som mamma & pappa plockade. Supergott - sitter här & dricker hallonte till..



Hade en superrolig helg hemma i Lidköping med familjen & Adis. Träffade Emina en stund idag också vilket var trevligt! Ne nu ska jag fortsätta med mitt fika innan det blir kallt. Ska försöka hinna visa allt jag fått i present!

Kameran är hemma förresten så det kommer att dyka upp lite bilder på bloggen där det har fattats haha..
xoxo

Kommentarer
Postat av: Fanny

vad roligt att din blogg är så bra Ajla! jag saknar dig, vi borde försöka ses snart nångång! Puss

2008-07-15 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0