Ledig måndag..

Idag har jag passat på att pyssla hemma & vila ut medan det har spöregnat ute. Har inte ens orkat öppna garderoben utan börjat städa & rensa i allt annat, haha jag är rädd om mina kläder. Har dock upptäckt att jag har väldigt många plagg som fortfarande har tags på sig - dvs. alla sommarkläder. Speciellt alla mina fina nya klänningar som bara väntar på att bäras i solskenet!

Imorgon blir det jobb från 13 - 20.15 vilket innebär att jag snabbt måste upp imorgon & laga mat, piggna till & sätta mig på bussen vid 12 för att komma fram i tid. Blä för busslukten & den äckliga värmen som lägger sig som fukt på kroppen när det regnar ute, det är inte det mysigaste.

Såhär vill jag ligga nu & inte behöva bada i regn så fort jag tar ett steg utanför dörren




Please give us summer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0