Semester soon?

På onsdag har jag min första lediga dag på väldigt länge, trots att jag jobbat mycket det senaste är det ändå kul på jobbet, nu har dagarna gått snabbare & snabbare trots att de varit längre haha, tror det beror på det dåliga vädret. Man vill ändå vara inne när det är pissväder ute & det kommer mer folk när det inte är bra väder, klart jag själv är sån också. På onsdag kommer älskling Adis hit & det ska bli superkul, vi ska kolla på lite resor, förhoppningsvis kommer vi iväg..




Nice ser inte alls fel ut, det har vi satt högst upp på önskelistan, någon som har varit där?
Tips uppskattas.



Btw älskar min sailorklänning, trots att den krympte lite i tvätten trots att jag tvättade den som man skulle *gaah* ibland blir det ju så..
Hursomhelst, nu ska jag iväg & fixa matlåda, för en gångs skull, imorgon börjar jag 12, så har lite sovmorgon *hihi* aldrig fel att sova längre, älskar känslan när man väcks av klockan på morgonen & man vet att man kan sova i en kvart till, känslan att få somna om är ovärdelig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0