Tortilla chips & Guacamole

Sitter & äter just det som rubriken säger, det är så underbart gott! Längtar hem lite faktiskt, kanske är för att alla som bor i studentområdet är just hemma, eller jobbar. Det gör ju jag iofs men de flesta av mina kompisar har åkt hem, så det blir lite långtråkigt, speciellt eftersom Adis har åkt hem, det är underbarast att vara med honom!

Jobbar imorgon också men nu ska jag ta det lugnt & fortsätta äta mina chips & se lite på tv. Hörs imorgon!


Förresten - någon som köpt den här tidingen? Vad tyckte ni?
Jag tycker att de visade lite "gamla" grejer som man sett länge i modevärlden, dock var det bra för att vara första nummret =) haha

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja tycker dom har kass tv-reklam så ja tänker inte köpa den :P

2008-06-24 @ 14:33:51
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: Becky

Jag tyckte inte tidningen var så särskilt bra... Känns som om det är för lätt att bara lägga in lite bilder på kläder o skriva deras pris, då läser jag hellre bloggar :) För lite text helt enkelt...

2008-06-24 @ 19:45:23
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0