Alla dessa klänningar..


..kan bara inte låta bli att kolla runt på somriga klänningar. Tar det som ett tecken på att jag vill ha sommar nu, antar att jag inte är den enda? Asos.com är verkligen av favoriterna, de har snygga kläder till bra priser och ett riktigt bra utbud! Kolla här!

image22

Den här kostar 694.25 kr och känns Cavalli inspirerad. Perfekt för utgång en hetsommarkväll!

image24

Den här klänningen ger mig en mysig vintage - känsla! Den kostar 624.83 kr det smala bältet ingår! Perfekt för en shoppingdag & fika i solen.

Så..ge mig sol nu? (Klänningarna går också bra iofs =) )

/A

Kommentarer
Postat av: Neej

Den passar på snygga tjejer, och du är inte speciellt snygg!

2008-03-05 @ 17:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0