Heldag på Universitetet

Sitter hemma & försöker vila lite, är så spänd inför tentan känner jag! Har väldigt mycket kvar att göra men imorgon ska jag träffa några ur klassen & då ska vi gå igenom de svåra frågorna, efter det blir det hårdplugg hela helgen + måndag. Tisdagen känner jag verkligen att jag behöver vila ut inför tentan eftersom mitt huvud antagligen kommer att vara fullt med tankar om sociologi & socialpsykologi

Här är alla mina böcker som jag har till tentan - alla böcker ska inte läsas helt utan endast vissa delar, men det är väldigt väldigt mycket ändå..



  • Dynamik i Arbertsgrupper
  • Arbete, konsumtion & den nya fattigdomen
  • Sociologiska Perspektiv
  • Modernitet & självidentitet (svårast)
  • Klassisk & Modern Samhällsteori
Lite att bita i - vi har dessutom fått en mängd instuderingsfrågor som jag tror är 84 st för tillfället & fler väntar!

Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0