Lindsay Lohan Leggings

Okej, nog för att jag inte gillar Lindsay men nu måste jag klaga lite till. För det första, är det inte inne med bara ben i sommar, varför lanserar hon en ny kollektion leggings? Finns det inte redan tillräckligt många? Jag har själv tappat räkningen på hur många jag äger.

För det andra, hon annonserar ut att hon behöver modeller men vägrar betala dem. Vad är det för stil, Lindsay har väl pengar, eller hade hon tänkt att bränna dem på kokain? Vem vet, fult gjort är det. Inte nog med att hon utnyttjade modellerna - hon ringde paparazzi för att få gratis publicitet - komigen alla kändisar försöker bli av med dem & du ringer dem. Little Miss Lohan is getting d e s p e r a t e I think. Well well lycka till.

image219

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah ok, ja det är väl en smaksak :). Gillade inte henne heller så mkt förr.

2008-05-12 @ 01:16:31
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: Camilla

"är det inte inne med bara ben i sommar", det finns egentligen aldrig objekt som är inne och ute. En del kan, som du anser, säga att bara ben är det som gäller och att det förmodligen var fel tidpunkt att lansera kollektionen. Andra kanske tar sommarårstiden som tillfället i akt att använda leggings.
Men din intention kanske inte var det jag uppfattade meningen som.

Jättebra blogg annars, gillar den lilla färgen på layouten :)

2008-05-12 @ 07:53:08
URL: http://blommornasplanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0