Lindsay + Samantha = SANT?

Så vad är det för rykten om att Lindsay Lohan har ett förhållande med Samantha Ronson? Det sägs att de är mer än vänner då de offentligt har kysst varandra passionerat.. hmmm Lindsay kanske tröttnade på killarna trots allt, hon har ju *lärt känna* ett flertal av dem. Är det bara jag som inte är ett fan av Lindsay? Hon är ju inte precis någon mode ikon, varför har hon leggings utan att täcka bakdelen? Det är något jag stör mig mycket på bildbevis:

image172

image173


What happens next. .

xoxo / Gossip Girl?

Kommentarer
Postat av: Mika

Svar: Vad roligt det låter!
Ja, jag vill blir "terapeft" eller barnpsykolog!
Vi får helt enkelt vänta och se vad som händer!
Ha det bra!

2008-05-07 @ 00:13:16
URL: http://miikylja.blogg.se
Postat av: Jennie

haha aa .. jag är faktiskt själv tjej i min klass och vi är sammanlagt 3 st tjejer på tre klasser
med ungefär 80 elever ( så 77 är alltså killar ) .. men det är spännande :)

2008-05-07 @ 05:50:24
URL: http://ang3l.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0