Rynkiga modeller

Här ser ni gamla bilder på Kate Moss & Helena Christensen som inte är lika smickrande som de vi brukar se. Tänk, de såg ut såhär för flera månader sen hur ser de ut nu? Jag tycker att det är komiskt hur mycket man retuscherar i branschen, för detta är verkligheten. INTE den blanka fina hyn utan rynkor & gropar. Njut av verkligheten, jag menar inte att de är fula bara för att det är äldre, bara att de framställs som supersnygga när de egentligen ser ut som alla andra. Enjoy!

image240

image239


Nu ska jag sova! Godnatt

xoxo /A

Kommentarer
Postat av: zelita

TYckte inte det var så farligt, =) men det är klart att det fixas & grejas en hel del innan bilderna når oss

2008-05-15 @ 02:14:09
URL: http://justlikecandy.blogg.se
Postat av: isabelle

jag tycker att dom är lika snyggai verkligheten!

2008-05-24 @ 14:17:01
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0