Sccchh!(ulman)

Jag måste bara fråga er en grej. Är det bara jag som stör mig på Katrin & Alex Schulman?

Komigen Alex rankar sveriges top 10 viktigaste nöjessvenskar varje fredag, vad vet han? Vem är han egentligen? Haha. Hans uttalanden har inget sammanhang utan han tar det bara ur luften, från gatan eller aftonbladet (tv & allt han får tag på - se & hör?). Jag kan tänka mig att han lusläser alla tidningar för att försöka hitta någon skit om de 3 personer som han sedan skriver "borde skärpa sig". Har ni sett deras 1000apor där de driver med allt & alla? Jag spanade in det för jag tänkte - trots allt kan det vara lite kul - men NEJ! Usch de är bara desperata efter att skriva skit om folk. Aja jag tror att karma kommer & hälsar på någon dag snart, här har ni en härlig bild på kärleksparet:

image181


Vackert

Kommentarer
Postat av: wooltiti

dom är blää..

2008-05-10 @ 18:23:25
URL: http://wooltiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0