CDON

Hej bloggen.


Fick mail från cdon.com idag de ville kontrollera att mina uppgifter var rätt som de hade och gav mig 50 kr rabatt på ett köp. Inte illa tänkte jag som brukar hitta grejer där. För att göra det ännu bättre, tada:market2member.com gå in på sidan & registrera dig nu, man vet aldrig när man handlar på nätet nästa gång. Jag registrerade mig för inte alls länge sen & jag har redan möjlighet att byta in mina poäng mot olika presentkort/pengar. Det finns många sätt att samla poäng där, både genom att handla på nätet genom att gå igenom länkarna på sidan eller att registrera sig på olika nyhetsbrev/klicka på erbjudanden. Enkelt & gratis!

Ska tipsa er om en grej på cdon.com just nu:

Neil Strauss - Spelet finns just nu för endast 19 kr!


Göran Perssons - Min väg, mina val för endast 39 kr - båda är pocket såklart!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har faktiskt läst Neil Strauss böscker om hans flört taktiker, ganska kul som tjej att läsa eftersom det sprider sig till sverige och allt fler killar provar på hans tips! Hehe rekomenderas varmt!

2008-11-11 @ 08:24:31
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0