Products.

Hey ni
Jag vet jag borde sova. Men jag har äntligen lyckats lägga in bilderna från mobilen som jag tog häromdagen! Tänkte visa er min nya inpackning: REF Treatment 551 250ml, kolla här



Den luktar lite mango-exotiskt & jag lyckades reda ut mitt hår i fredas då jag gjorde håret vågigt med plattången & sedan gick ut i duggregn. När jag kom hem var det inte vackert, haha. Värme & spray gjorde håret väldigt hemskt.



Btw, snyggt när den där slingan lägger sig över näsan sådär. Haha. Nu ska jag sova men innan det ska jag skölja med:

Duktig jag blivit :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Söt som alltid!

2008-11-18 @ 15:42:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0