Veckan som varit

I veckan som varit har jag haft fullt upp, förra lördagen körde vi en distriktsstyrelsedag för SSU Skaraborg som avslutades med en middag på Sand i Skövde. Det var supertrevligt!



Mysigt inne på Sand

Sedan åkte jag till Örebro igen för att gå på en lektion där vi gick igenom SPSS, som är ett statistikprogram, det var inte alls det roligt dock kan det bli användbart i B-uppsatsen!

Sedan åkte jag tillbaka till Lidköping igen där jag skulle till tandläkaren. Passade även på att träffa massa SSUare i Lidköping & där befann sig också ett kampanjteam från SSU-förbundet :) Efter kampanjen gick jag, Madelene (som är ordförande i SSU Lidköping) & Fredrik (också SSU:are) till ett café för att fika & äta.


Min chailatte :)

Madelene ställde upp på bild

Madelenes Vaniljlatte som såg jättegod ut!

Sedan spenderades tiden självklart med familjen & Adis också.


Nu är jag i Örebro & har jobbat hela dagen. Puh. Sitter och kollar på Stjärnor på is & dricker julmust.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott med chailatte!

2008-11-30 @ 14:23:34
Postat av: Sofie

haha jamen kom hit och festa då :)

2008-11-30 @ 23:48:48
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha där ser man :P va ska du göra i bryssel då? men då bokar vi fest i januari då ja :)

2008-12-01 @ 07:37:16
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: Emina

du får åka ner till götet snart ajla ;)

så får du festa med oss :)

2008-12-01 @ 11:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0