Latis.

Hej bloggen.

Känns som att jag bara suttit hemma idag. Hem-hemma. Känns skönt. Är inte alls lika stressad här som när jag är i Örebro, undrar vad det kan bero på - att skolan är 5 min bort? Hm.

Hur som helst satt & kollade på lite olika förberedelse-inför-bal-bilder dvs. när jag testade massor av balklänningar & fångade dem på bild. Kollar lite på den här nu, den var söt, valde inte den - dock var den enkel & jäkligt snygg - lite mer mogen. Eller vad säger ni?

Känns så nostalgiskt, någon som kollar efter balklänning nu?  

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kollar! när man är så kort som mig är det extra viktigt att vara ute i god tid så man hinner få den omsydd också. ;)

2008-10-25 @ 15:56:16
URL: http://fannyy.blogg.se/
Postat av: rebecca

Ja ja! Vad fin! haha jadu, det finns många bättre sätt än keratinwax. Enklare och billigare och snyggare! Hoppas du har en skön helg hemma!

Hittat någon snygg färg än?

2008-10-26 @ 11:09:10
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0