Stök

Hej bloggen.

Vad jag hatar när det är stökigt! Just nu känner jag mig jättedålig, har ju rest fram & tillbaka till Lidköping flera helger nu & det har medfört att min resväska aldrig riktigt blivit tömd. Så kom hem igår som ni kanske vet (inlägget innan) & idag började jag tvätta två maskiner då chefen ringde & ville att jag skulle jobba. Jag som sa ja kom på när jag la på att mina maskiner tvättade. NEJ! Så när de var klara var jag tvungen att hänga all tvätt i lägenheten. Så mitt rum är fullt av tvätt nu. Ska precis ta bort den & sen sova.

Kanske trösta mig själv med en kopp te. Snygga muggar jag har ellerhur :)


Kommentarer
Postat av: Dzejna

köpte esprit stövlar i ren läder/skinn igår :) skulle bara påpeka i och med märket på din kopp.



hoppas allt är nice.

2008-10-27 @ 23:30:37
URL: http://dzejni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0