Back home

Kom hem för ungefär 1,5 timme sen. Kutade iväg från skolan där det var en campusmässa där de bland annat delade ut tandborstar & söta små tandkrämer haha. Gick ned till bussen där & väntade länge. Den var sen & jag skulle med tåget till Sthlm så jag kunde bara hoppas på att den skulle hinna i tid. Då när vi alla stiger på bussen startar den inte, den står still. Efter några försök meddelar kvinnan som körde bussen att alla var tvugna att gå ut & vänta på nästa buss. NEJ.

Så jag panikringde en taxi & som tur hann jag med tåget & när jag väl var framme träffade jag organisationsombudsmannen Pezhman & ordförande Jytte. Mer om vad vi gjorde senare då jag fått bilderna!

Vi hörs så länge, nu ska jag äta en bit..

Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer
Postat av: LIA

jo det har du rätt i :)

tack så mkt för dina ord.. det var bra skrivet ^^

2008-09-10 @ 08:56:14
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0