Duktiga Ajla

Heey på er alla, idag har jag varit riktigt duktig!

Har gjort massor som jag inte hunnit de senaste dagarna & det känns skönt! Var på biblioteket & bytte ut mitt universitetskort, köpte en kalender (äntligen) har använt den i mobilen som alltid blir full & jag har insett att jag gör mycket mer än vad kalendern i mobilen har kapacitet till att komma ihåg! Har även köpt små klisterlappar som man markerar med när man har läst en viktig sida (i olika färger för att göra plugget roligare) så nu är jag set to go!

Lånade en fin bild hoppas det är okej

Har läst en stund också, vilket jag ska fortsätta med när jag kommer från träningen som jag ska till nu - Latinogympa! Moa hävdar att det är roligt så nu ska jag hänga på för att se om det verkligen är det.

Vi hörs sen för en update om gympan & plugget haha..

caooos

Kommentarer
Postat av: Lina

åh, jag var på cardioboxen med my då! :)så ett tag (mellan 19.15-19.45) tränade vi vägg i vägg ;) hehe

2008-09-15 @ 21:23:51
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0