Internet strul - Detox slut

Hej bloggen.

Mitt internet har strulat hela dagen så har inte kunnat komma in på bloggen! Det har hänt massor här & ni har missat allt. Så var det med det.
 
Haha nej. Har avslutat min Detox & har kommit fram till att det är en riktigt bra grej att göra men att man måste avgöra hur lång Detox-kur som är lämplig för en själv. De tio första dagarna mådde jag jättebra & skötte mig väldigt bra måste jag säga. Jag undvek till 99% mat som jag helst skulle vara utan, skippade alla sötsaker & onyttigheter som man kan tänka sig. Vattnet skötte jag väldigt bra också såg till att jag drack 1,5 - 2 liter vatten varje dag vilket kändes jättebra. Ingen Coca Cola & ingen saft eller juice. Rent vatten.

Dock kände jag de fem sista dagarna att jag började längta efter något sött. Jag köpte mycket frukt & försökte äta det istället, vilket ni säkert har märkt, åt ju två fruktsallader efter varandra häromdagen. Haha. Men det funkade väl sådär, det tar inte bort sötsuget.

Just nu känner jag mig väldigt ren, min hy är bättre & jag fryser inte lika mycket när jag vaknar (kan bero på mitt nya duntäckte också men troligtvis allt vatten jag dricker också) däremot har jag fallit tillbaka direkt. Drack ice tea & juice idag men jag & Adis lagade nyttig mat så det håller i sig. Min syn på mat, olika nyttiga produkter & ekologiskt har ändrats. Kommer fortsätta äta mer nyttigt än innan, men unna mig lite godis & Coca cola ibland.

Ska absolut köra en detox-kur igen, kommer nog bli till våren. Helst ska man göra en fyra gånger varje år - innan varje årstid. Dock tycker jag att det räcker att göra två, i alla fall för mig & så som mitt liv ser ut - har ju börjat träna så det är ett stort plus! Så bye bye gifter & slaggprodukter!



Om ni undrar något om detox får ni gärna fråga så kan jag svara på frågorna i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.tänkte fråga gick du ner i vikt under de 15 dagarna?

2008-09-22 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0