Så gick det med det

Hur mycket tror ni att jag pluggade? INGET! Jag somnade ungefär en halvtimme efter att jag skrivit inlägget & börjat läsa. Känns så meningslöst nu. Usch. Jag hördes med Lina som följde med mig till Lager 157 där vi minsann fyndade (i alla fall lite) & även passade på att fika (vilket de bjöd på) det var en känsla av barnkalas med salta pinnar, alkoholfri cider & grillchips. Haha.

Fick med mig ett par mörk blåa jeans i märket won hundred jeans, ett jättesnyggt halsband (som var en sammansättning av 3 halsband - tar kort någon dag då min kamera återvänder eller då jag köper en ny - börjar bli dags!)

Hittade ett par jeans i samma modell som mina & tror även att det är samma eller liknande färg, såhär ser de alltså ut (this is not my ass, haha)


Jag tänkte faktiskt sy upp dem lite eftersom de är 34 i längd (jag behöver oftast 32 - 33 men 32 var korta & 33 fanns inte) eftersom de inte är helt tighta längst ned utan som ni ser på bilden - & ser även ut så på mig med mina mini vader så tänker jag sy in dem lite för att få den helt slimmade looken. Det visste ni nog inte om mig, men jag brukar sy in mina egna kläder & skickar dem inte till någon skräddare, behöver dock öva lite till & köpa en ordentlig jeanstråd & nål till maskinen för att våga ta åt mig andras plagg också haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0