Shoe problem for the shopper

Problem at this place. Som ni alla vet har hösten kommit, den är här för att stanna & för att inviga vintern. Tyvärr. Som tur finns det väldigt snygga & mysiga toppar som kommit ut i affärerna, stickat är tillbaka. Har dock problem att hitta jeans & skor. Har testat väldigt många jeans & hittar alltid att det "fattas" något på alla. Åh!

Dock har jag ett större problem. Hittar inte några bra höst/vinterskor/stövlar. Det känns som att jag borde satsa på ett par vinterskor direkt & hålla mig till loafers & mina converseliknande vita-med-rosa-streck runt dojor som jag verkligen gillar.

Hatar modet med den öppna tån på höst/viterskor - what are they thinking???????



Ett par fula Chanel

Help shoe lovers.

Kommentarer
Postat av: Lina

WTF! Dom har aldrig upplevt en svensk(norrländsk) vinter! Går man ut sådär har man inga tår kvar efter en vecka! :O :O Jag säger not (för att låta sådär fashionistig) ;)

2008-09-11 @ 22:34:22
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0