Tröttsamt

Sitter här och kollar på Superhero movie, som för övrigt inte är så bra (Adis du hade rätt) men jag var tvungen att se den.. (haha jag ger mig aldrig). Funderade precis över vilken buss jag ska ta till jobbet imorgon. Bussarna går så dåligt just nu, eftersom jag jobbar på Marieberg är det en bit från mig & jag måste stiga upp 3 timmar innan jag börjar (nästan - 2 i alla fall) tänk hur mycket dötid som jag spenderar på att vänta på bussen & sitta på bussen.

Blir så trött av att tänka på att min buss imorgon går 10.56 när jag börjar 12.00 inte nog med det - jag är framme 20 minuter innan & får frysa ihjäl utanför! Det är ju iskallt ute, hade viterjackan, en halsduk & vantar idag - ändå frös jag. Hur gör alla?

Har ni sett Lindex snyggsöta skinnvantar?

Hursomhelst nu ska jag se klart på filmen, sen ska jag sova.. behöver mycket mycket sömn. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Lina

Enkelt.. man köper varma kläder!! :P (och kommer ihåg att använda dom också) hehe

2008-09-15 @ 10:52:41
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0