Spana in!

Har ni spanat i Market2Members nya, uppdaterade sida? Om inte gör det!

Jag har tidigare skrivit om M2M & jag är verkligen nöjd med dem, har plockat ut 2 presentkort från Ginza.se för sammalangt 700 kr & vunnit ett på Yves Rocker för 300 kr plus vunnit en tävling där jag fick en Smartbox (upplevelse - som jag använde för att bjuda familjen på Gustavsviks äventyrsbad i Örebro) Fick även hem en duschgele i present från Yves Rocher för att jag deltog i tävlingen! Hur nice är inte det?


Varje gång jag ska handla över nätet går jag in på M2M innan & klickar mig till sidan genom deras länk! Då registreras mina poäng!  Här är ett uttdrag från mitt saldo:


Eftersom jag är lite av en shoppaholic gör jag det ofta, jag tankar även mobilen över nätet vilket gör att jag får poäng väldigt ofta! Det kanske ni ser ovanför? Just nu kan jag plocka ut presentkort för 25 006 poäng exempelvis..


När du kommer upp i 10 000 poäng & när du fyllt i hela din profil får du dessutom PRO vilket gör att du får dubbla poäng på allt du handlar!

Klicka er till M2M genom bilderna & bli medlemmar & börja tjäna poäng!

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Eller hur? Hon ser ju fortfarande inte plastig ut, bara snyggare. Då är det ju inget fel med det.

2009-08-12 @ 19:49:15
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0